Kwaliteitscontrole

Doordat Cryon bestaat uit een team van specialisten is het mogelijk om elkaar te controleren op de kwaliteit van het werk. Deze kwaliteitscontrole bestaat uit diverse punten:

  1. Inhoud van klantenkaarten. Na ieder behandeling moet degene die de behandeling heeft uitgevoerd de klantenkaart invullen. Een collega controleert iedere week of iedereen dit gedaan heeft. Bovendien kijkt de collega naar de inhoud en geeft feedback.
  2. Interne controle. Het beleid bij Cryon is dat klanten niet altijd bij dezelfde specialist een behandeling ondergaan. Dit is noodzakelijk voor de kwaliteitscontrole, omdat wij alleen op deze manier kunnen nagaan of er verschil is in het uitvoeren van de behandelingen. Na een behandeling kan u worden gevraagd: zijn er dingen tijdens deze behandeling anders geweest dan u gewend bent bij mijn collega’s? Deze feedback wordt teruggekoppeld naar degene die eindverantwoordelijke is voor het werk in de salons zodat verschillen verdwijnen. Zeg het gerust wanneer u iets opvalt, bij Cryon wordt daar zeker iets mee gedaan. Wij zijn erg blij met uw feedback! Ook als het negatief is.
  3. Voordat een specialist aan de behandeling begint, heeft zij de klantenkaart doorgenomen en aantekeningen gemaakt. Daardoor is zij precies op de hoogte van de geschiedenis van de klant en wordt er makkelijker gecommuniceerd.
  4. Naast bovenstaande maatregelen wordt er -indien nodig en in overleg met de klant- overlegd in het team over de vorderingen van een klant. We bespreken de voorgeschiedenis en de problemen en wat er eventueel nog meer of anders gedaan kan worden.
  5. Er wordt bijna altijd in twee salons tegelijk gewerkt, bij het inplannen wordt er rekening gehouden dat er van de drie personeelsleden die aan het werk zijn er één al langer bij Cryon werkt. Zij is verantwoordelijk voor alles wat er op dat moment op de werkvloer gebeurt.
  6. Doordat de verantwoordelijkheden bij Cryon duidelijk bepaald zijn verdwijnen klachten niet op een vergeten stapel maar wordt alles tot op de bodem uitgezocht.
  7. Als er tijdens het werk zich iets voordoet waar de specialist op dat moment niet goed raad mee weet, dan roept ze een supervisor om het probleem te bespreken. Indien dit niet mogelijk is (meestal wel) dan bespreekt ze het later.

Mede door deze kwaliteitseisen kunnen wij bij Cryon behandelingen van de hoogste kwaliteit waarborgen. Heeft u vragen over specifieke behandelingen? Neem gerust contact met ons op via contact@cryon.nl.

Menu
Winkelmand Product Verwijdert. Undo
  • No products in the cart.