CORONAMAATREGELEN
BIJ CRYON

SAMEN BLIJVEN WE GEZOND

Welke maatregelen zijn er genomen bij Cryon i.v.m. het coronavirus?

  • De afstand van 1,5 meter wordt gewaarborgd waar mogelijk, maar tijdens de behandeling komen we wel dichterbij. Vanaf 25 sept zal de 1,5 meter niet meer hoeven te worden gewaarborgd*
  • Tijdens de behandeling is de specialiste niet meer verplicht een mondkapje en handschoenen te dragen. Wilt u dit liever wel? Geen probleem! Geef het dan gewoon even aan.
  • Bij binnenkomst in de winkel worden er schriftelijk een aantal gezondheidsvragen gesteld, wanneer het antwoord op een van deze vragen “ja” is, kunnen wij u helaas niet behandelen.
  • Alle oppervlakken worden gedesinfecteerd na iedere klant. Alle handdoeken worden verwisseld na iedere klant (dat was voor corona ook al zo).

Waar moet u als klant op letten?

  • Heeft u verkoudheidsklachten, lichte verhoging of moet u niesen of hoesten? Dan vragen wij u vriendelijk thuis te blijven en pas te komen wanneer alle klachten verdwenen zijn (ook al heeft u een negatieve testuitslag als bewijs dat het geen corona is. Wij willen ook geen risico lopen dat onze teamleden verkouden worden, omdat zij dan niet kunnen werken).
  • Kom alstublieft alleen naar de afspraak! Neem geen andere personen mee naar uw behandeling, tenzij dit echt noodzakelijk is. Wij vragen u dit van te voren met ons af te stemmen.
  • U wordt gevraagd uw handen te desinfecteren met alcohol bij binnenkomst.
  • Houdt waar mogelijk 1,5 meter afstand tot ieder ander (andere klanten en werknemers).Graag tot snel! Met vriendelijke groeten, Team Cryon

VOOR ELK HUIDPROBLEEM HEBBEN WIJ BIJPASSENDE PRODUCTEN EN PAKKETTEN!

BENIEUWD WAT VOOR UW HUID KUNNEN BETEKEN? BEKIJK HET HIER.

Gezondheidsvragen die worden gesteld bij binnenkomst:

  1. Heeft u de afgelopen 24 uur of op dit moment één of meerdere van de volgende (milde) klachten: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid en/of koorts (vanaf 38 graden Celsius)?
  2. Heeft u op dit moment een huisgenoot/gezinslid met koorts en/of benauwdheidsklachten?
  3. Heeft u het coronavirus gehad (vastgesteld met laboratoriumtest) en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
  4. Heeft u een huisgenoot/gezinslid met het coronavirus (vastgesteld met een laboratoriumtest) en heeft u korter dan 14 dagen geleden contact gehad met deze huisgenoot/gezinslid terwijl hij/zij nog klachten had?
  5. Bent u in thuisisolatie omdat u direct contact heeft gehad met iemand waarbij het coronavirus is vastgesteld?
  6. Bent u de afgelopen 10 dagen op vakantie geweest naar het buitenland? En zo ja, naar welk land? (rode landen en oranje landen belangrijk).

Is het antwoord op een van deze vragen “Ja”, dan kunnen wij u helaas niet behandelen. Omdat wij een groot team hebben en veel klanten per dag ontvangen, houden wij ons streng aan de maatregelen. Dank voor uw begrip!

Vragen?

+31 (0) 76 520 4342
contact@cryon.nl

Cryon
Wilhelminapark 46
4818 SN Breda

*Cryon is op dit moment moeilijker te bereiken door weg werkzaamheden.

Benieuwd wat onze klanten van ons vinden? Lees hun reviews over Cryon salon op Google en Trustedshops