Coronamaatregelen bij Cryon

Welke maatregelen zijn er genomen bij Cryon i.v.m. het coronavirus?

  • De afstand van 1,5 meter wordt gewaarborgd waar mogelijk, maar tijdens de behandeling komen we wel dichterbij.
  • Tijdens de behandeling draagt de specialiste een mondkapje.
  • Bij binnenkomst in de winkel worden er schriftelijk een aantal gezondheidsvragen gesteld, wanneer het antwoord op een van deze vragen “ja” is, kunnen wij u helaas niet behandelen.
  • Alle oppervlakken worden gedesinfecteerd na iedere klant. Alle handdoeken worden verwisseld na iedere klant (dat was voor corona ook al zo).
  • De wachtruimte wordt anders ingericht, zodat 1,5 meter afstand kan worden gewaarborgd.

Waar moet u als klant op letten?

  • Heeft u verkoudheidsklachten, lichte verhoging of moet u niesen of hoesten? Dan vragen wij u vriendelijk thuis te blijven en pas te komen wanneer alle klachten verdwenen zijn (ook al heeft u een negatieve testuitslag als bewijs dat het geen corona is. Wij willen ook geen risico lopen dat onze teamleden verkouden worden, omdat zij dan niet kunnen werken).
  • Kom alstublieft alleen naar de afspraak! Neem geen andere personen mee naar uw behandeling, tenzij dit echt noodzakelijk is. Wij vragen u dit van te voren met ons af te stemmen.
  • U wordt gevraagd uw handen te desinfecteren met alcohol bij binnenkomst.
  • Draag aub een mondkapje voor- en na de behandeling.
  • Houdt waar mogelijk 1,5 meter afstand tot ieder ander (andere klanten en werknemers).
  • Kom alstublieft precies op tijd. Liefst 5 minuten van te voren, zodat de specialist meteen kan beginnen en u niet te lang hoeft te wachten in de wachtruimte. Betalen met pin heeft de voorkeur ivm hygiëne.Graag tot snel! Met vriendelijke groeten, Team Cryon

Gezondheidsvragen die worden gesteld bij binnenkomst:

  1. Heeft u de afgelopen 24 uur of op dit moment één of meerdere van de volgende (milde) klachten: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid en/of koorts (vanaf 38 graden Celsius)?
  2. Heeft u op dit moment een huisgenoot/gezinslid met koorts en/of benauwdheidsklachten?
  3. Heeft u het coronavirus gehad (vastgesteld met laboratoriumtest) en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
  4. Heeft u een huisgenoot/gezinslid met het coronavirus (vastgesteld met een laboratoriumtest) en heeft u korter dan 14 dagen geleden contact gehad met deze huisgenoot/gezinslid terwijl hij/zij nog klachten had?
  5. Bent u in thuisisolatie omdat u direct contact heeft gehad met iemand waarbij het coronavirus is vastgesteld?

Is het antwoord op een van deze vragen “Ja”, dan kunnen wij u helaas niet behandelen. Omdat wij een groot team hebben en veel klanten per dag ontvangen, houden wij ons streng aan de maatregelen. Dank voor uw begrip!